蘋果內部有二五仔?

《蘋果日報》今日關於林奮強嘅頭條闖下大禍,俾班五毛有位入蘋果。但蘋果膠咗就要認,無計。

只不過,今次篇報導有兩大問題,引起好多傳媒人嘅疑心,小弟總結唔同傳媒朋友俾嘅料,去歸納單嘢係唔係懷疑有無間道混入《蘋果日報》。

1. 今次條byline三個記者都唔係走政治線,而最令人震驚係,

大公報:大學生工作比賽

其中一位記者梁琬珊,佢喺做實習果陣喺《大公報》做。我諗《大公報》、《文匯報》呢啲土共機構唔會亂咁俾人入嚟實習,以小弟認為,入左報係要經中聯辦批准(亞視反而唔一定),咁係唔係勁有古怪?

2. 另一方面,呢啲頭條老總有責任,一般亦會再聽多次Soundbite,但呢次好可疑係,咁關鍵嘅Soundbite,動新聞都無播出原聲。

呢啲事,都令人諗起無間道。

後話:以下高層嘅cv,我不作進一步評論

林平衡喺維基中文嘅條目

但林平衡居然係呢個土共組織嘅顧問,就未必太有點兒那個

香港資深傳媒人員聯誼會架構


4 thoughts on “蘋果內部有二五仔?

  1. 可以想像土共五毛幸災樂禍的九0翕歪理:爛果報都講大話報錯野屈人,邊重有資格批評狼震英大話精?

    傳媒誠信都重要,錯要認打要企定,淋糞強「造大舊屎」市場原教旨膠力無窮,加埋炒家惡霸原罪,講足事實本來都大可批駁,唔需要夾硬搵句野造佢。

  2. 即使在文明社會,
    有關誤報既事亦係偶有所聞,
    但問題係蘋果諗住點處理?

    在公在私,有關既記者同負責個編輯,
    都一定要被炒or被勸退,
    咁先可以避開其他傳媒既質疑

發表迴響

你的電子郵件位址並不會被公開。 必要欄位標記為 *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.